Dostawa i zwroty

Dostawa

Zamówienia realizuję przez odbiór osobisty w Gdańsku (Osowa, ul. Antygony) lub wysyłkę z możliwością śledzenia paczki. Wysyłam:
Paczkomatem
Paczką w ruchu
Pocztą polską:
Kurierem DPD

Wysyłka towaru odbywa się w imieniu Klienta (będącego osobą prywatną). Kupując  poprzez stronę plantmamamakrama.pl, fanpejdż na facebook.pl, olx lub allegro, Klient automatycznie udziela Sprzedającemu pełnomocnictwa na jednorazowe zawarcie umowy z firmą realizującą odpłatną dostawę zamówionych towarów – czyli na nadanie przesyłki w imieniu i na koszt kupującego.

Zwroty

Klient ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki zgłosić chęć zwrotu, bez podania przyczyny. Dotyczy to rzeczy z katalogu "bez czekania" - gotowych produktów. Zwrotom nie podlegają rzeczy robione na zamówienie, personalizowane specjalnie dla Klienta. Proszę o informację o zwrocie drogą e-mailową: kontakt@plantmamamakrama.pl w celu otrzymania adresu do wysyłki.

Rzecz musi być zwrócona w takim samym stanie, w jakim otrzymał ją Klient, na jego koszt. Klient otrzymuje zwrot pieniędzy za produkt i wysyłkę w ciągu 7 dni. Koszty poniesione przez Klienta przy odesłaniu towaru w celu zwrotu nie będą zwracane. Zwroty produktów, które zostały przez klienta zniszczone, uszkodzone bądź w jakikolwiek sposób użytkowane nie będą akceptowane.

Nieodebrana paczka z zamówieniem gotowym (nie robionym na zamówienie) jest traktowana jako zwrot produktu bez podania przyczyny. Klient otrzymuje zwrot pieniędzy za produkt i wysyłkę w ciągu 7 dni. Przelew będzie pomniejszony o koszty nałożone na Sprzedawcę przez firmę kurierską (koszt przesyłki zwrotnej). 
Nieodebrana paczka z zamówieniem personalizowanym jest wysyłana ponownie na koszt Klienta (po opłaceniu przez niego ponownej wysyłki)- nie ma możliwości zwrotu środków za nieodebraną paczkę z personalizowanym zamówieniem.

Dla Państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki proszę o wysyłanie do mnie zwrotów z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki.

Reklamacje

Klient ma prawo zgłosić chęć reklamacji, podając jej przyczynę. Dotyczy to wszystkich rzeczy zakupionych na stronie. Proszę o informację o reklamacji drogą e-mailową: kontakt@plantmamamakrama.pl wraz z opisem problemu. W mailu zwrotnym zaproponuję rozwiązanie i podam adres do wysyłki.

Rzecz wysyłana jest na koszt Klienta, lecz koszty poniesione przez Klienta przy odesłaniu towaru w celu reklamacji będą zwracane. Klient jest zobowiązany do wyboru jednej z form wysyłki oferowanych przez Sprzedawcę na stronie internetowej.
W przypadku uznania reklamacji, Klient otrzymuje:
-zwrot pieniędzy za produkt i wysyłkę w ciągu 7 dni od uznania reklamacji.
-lub nowy produkt, wykonany ponownie i wysłany na koszt Sprzedawcy w ciągu 14 dni.
Reklamacje produktów, które zostały przez klienta zniszczone, specjalnie uszkodzone bądź w w niewłaściwy sposób użytkowane nie będą akceptowane. W przypadku nie uznania reklamacji Klient ponosi koszty ponownej wysyłki towaru. Reklamacji nie podlegają też wady powstałe w wyniku zwykłego użytkowanie - np zadrapania sznurków kociego hamaka lub plamy od wody/nawozu/oprysku na kwietnikach.

Dla Państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki proszę o wysyłanie do mnie zwrotów z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar wciąż jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki.